Thursday 5 May 2011

Di sekolah saya....

Hari ini saya mahu menceritakan sedikit pengalaman saya di sekolah hari ini . Masa saya di sekolah tadi semasa selepas pelajaran kemahiran hidup apabila saya di kelas saya menggoyangkan gigi saya yang mahu patah itu. Saya meminta izin dari guru dan membasuh sehingga tidak ada darah yang tinggal .  Apabila saya pulang dari tandas saya pulang dan melihat di kelas saya tiada sesiapa pun di kelas saya dan saya bertanya kawan2 saya rupa-rupanya mereka semua pergi ke pusat sumber sekola kami.  Kami pun memasuki ke dalam pusat sumber dan saya melihat ada cerita yang bernama Leftenan Adnan .  Ceritanya berkaitan dengan pejuang melayu yang sanggup mengmengorbankan nyawa untuk orang Malaya. Tetapi, tidak sempat cerita itu habis masa sudah tamat jadi kami tidak sempat tengok  sampai  akhir cerita itu. Itu sajalah yang saya mahu menceritakan sedikit pengalaman saya di sekolah hari ini. Jadi wasalam & sleep tight and selamat malam....

No comments:

Post a Comment